Sweet Home Ingatlan iroda

SWEET HOME

„Az Édes otthon nálunk nem csak egy álom”

Szemléletünk, ingatlanos iránytűnk egyedülálló a piac útvesztőjében, amely ugyanakkor minden ügyfelünket elvezeti ahhoz az otthonhoz, amire vágyik, amely aktuális élethelyzetéhez a legjobban igazodik.

Családi vállalkozásról lévén szó – elsődleges szempont számunkra az a meghitt légkör megteremtése, amely során kialakulhat a kölcsönös bizalom ingatlanos-és-vevő között. Találkozásaink, beszélgetésink középpontjában mindig az ügyfélre fókuszálunk, az ő kéréseit, igényeit vetítjük ki arra rendkívül széles ingatlanpalettára, amellyel irodánk rendelkezik.

Az idő fontos tényező, egy lakás/ház kiadásánál/eladásánál különösen – ezért mi helyben elintézünk minden olyan adminisztrációs és egyéb papírmunkát, ami gyakran gondot okoz az új tulajdonosoknak. Legyen szó értékbecslésről, ingatlan eladásról/bérbeadásról, az energetikai tanúsítvány kiállításáról, jogi ügyintézésről, hitel közvetítésről – mi komplex választ adunk a felmerülő kérdésekre.

Számos befektetőt tudhatunk a partnereink között, ugyanakkor nagy gondot fordítunk a lakossági igények kielégítésére is, így nagymértékben hozzá tudunk (és tudtunk az elmúlt 15 évben is járulni) Kecskemét és a térség ingatlan-eladási értékeihez.

Az általunk értékesítésre közvetített ingatlanok nem csupán a mi felületeinken, hanem egyéb ingatlanközvetítői platformokon is megjelennek, amelyet díjmentesen biztosítunk ügyfeleink számára.

Tudjuk milyen nehéz megtalálni azt a helyet, amelyet később az otthonunknak hívhatunk, ahová tervezhetjük a baráti ebédeket, vacsorákat, ahol családot alapíthatunk, gyermeket nevelhetünk, amit szerethetünk, és amit igazi, édes otthonunknak nevezhetünk.

Nehéz – de számunkra nem lehetetlen! Sőt! Tegyen egy próbát – beszélgessünk – találja meg velünk álmai otthonát!

​​​

Sweet- Home

6000 kecskemét, Aradi Vértanúk 7
    +36 30 698-8927
    gyarmati.karoly@shome.hu

Eladó ingatlana van,
vagy épp ingatlant keres?

Adja meg adatait és segítünk!

Az Adatkezelési tájékoztatót elolvastam és elfogadom.